2012. szeptember 22., szombat

Nero

 Egyik este munkából hazaérvén a gyerekeim(két fiú,9-10 évesek)azzal fogadtak,hogy kinéztek!!!egy receptet és meg szeretnék sütni.Lehetne-e. Az óra 17.45-öt mutatott.
Összes fáradságomat elfeledve,anyai szívem tiszta büszke(nemhiába készül néha lassabban és kerül vihar utáni állapotba a konyha),"háthogyaviharbane"felkiáltással engedélyt adtam.
Csendes szemlélődőként és segítőként persze jelen voltam,illetve a tűzhelyet azért én kezeltem.A választás  a nero-ra esett a receptes füzetemből(hálisten nem a dobostortát nézték ki:)





Hozzávalók:
-50 dkg liszt
-35 dkg margarin
-25 dkg porcukor
-5 tojássárgája
-1 csg.sütőpor
-1 cs vaníliás cukor
-1 citrom reszelt héja

Ragasztáshoz:
-bármilyen lekvár

Tetejére:
-5 dkg csokoládé felolvasztva

A hozzávalókat összegyúrták és kis golyókat gömbölyítettek és sütőlapos tepsire  sorakoztatták.





Előmelegített sütőbe,170 c-on, kb.7-10 perc alatt megsülnek.

Hűlés után,lekvárral összeragasztották,majd olvasztott csokival megszórták a tetejét.
Gyerekjáték:)))






3 megjegyzés:

  1. Édes kezek munkái, ó Te Édesanya!!!
    Én is szívesen megkóstolnám, Mennyei íze lehet:)
    Csodák vagytok.

    VálaszTörlés
  2. Karácsonykor ez volt a család kedvence.Emiatt is sokszor gondoltam Rád :)

    VálaszTörlés
  3. Attol tokèletes, hogy nem egyformàk :-) Csodàk vagytok fiuk!! ès anya...? Szavak nincsenek rà!! Ez kb 3 ève volt... azota mi finomsàgok kèszultek?? ;-)

    VálaszTörlés