2012. december 2., vasárnap

Ropogós mogyoró Nellitől

Sürgetett a határidő, a gyerekek édeset kívántak most:)Így a már előre kiszemelt lehetőségekből ezt a gyors ,egyszerű,finom,adventi vásári hangulatot idéző finomságot készítettem Nellitől,aki a Blogkóstoló 6.-ban a párom:)Mit mondjak lesz ismétlés,nagyon ízlett mindenkinek!Nellinek itt is gratulálok kis unokája érkezéséhez!Sok boldogságot Nektek!



Hozzávalók:
-törökmogyoró(mandula)
-barna cukor(fehér )
-víz
-fahéj

 A cukrot  a fahéjjal összekevertem.
A mogyorót száraz serpenyőbe elkezdtem pirítani.
Amikor szép aranybarnás színt kapott vízzel lespricceltem,majd fahéjas cukorral megszórtam és kevergettem. Ezt addig ismételtem amíg jó sok cukor karamellizálódott és ragadt a mogyoróra.
Mennyiséget nem írok ,látni fogjátok.
Ahogy hűl egyre ropogósabb lesz .Olyan abbahagyhatatlan kis finomság.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi lehet, szerintem én sem tudnám abbahagyni! :) És nagyon szépen fotóztad! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy elkészítetted tőlem! :-) Én is nagyon szerettem, de sajnos tavaly amikor elkészítettem, az epém nem szerette. :-( Bár a többiek már nagyon emlegetik, hogy milyen finom volt. Köszönöm szépen a gratulációt is!

    VálaszTörlés