2013. január 5., szombat

Gesztenyés krémes

Gyorsan kellett valami piskóta -krém-gyümölcs kombinációt sütnöm,s mivel karácsonykor nem volt gesztenyés,most lett:)
Gyors,egyszerű és nálunk ennek a hármasnak a variációi  a legkedveltebbek.

Gesztenyés krémes

Hozzávalók:
- 5 tojásból piskóta
- 1 üveg magozott meggybefőtt
-1 ek liszt vagy étkezési keményítő

Krém:
-3,5 dl tej
-1 csg vaníliapuding
-3 ek cukor

- 12,5 dkg gesztenyepüré

-2 dl tejszín
-1 csg habfixáló
-1 ek. porcukor

Tetejére:
-5-7 dkg étcsokoládé

A piskótát elkészítem,beleöntöm a tepsibe majd rászórom a lecsöpögtetett és lisztbe vagy keményítőbe forgatott meggyet.
180C-os sütőbe 15 percig sütöttem.

A krémhez megfőztem a pudingot,kihűtöttem.
A tejszínt a habfixálóval és 1 ek. porcukorral felvertem.
A kihűlt pudingot a gesztenyével simára kevertem majd hozzáadtam a tejszínt is.
Ezt a krémet rákentem a már kihűlt meggyes piskótára.
A tetejére pedig csokoládét reszeltem.



Ez egy nagyon könnyű krémes finomság.

6 megjegyzés:

  1. Nálunk elég gyakran van ilyen, gyorsan valami krémes finomságot:) Gyönyörű lett, imádjuk is a gesztenyét.

    VálaszTörlés
  2. Látszik rajta mennyire könnyed! A gesztenye nagyon finom a meggyel kombinálva:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez a "gyorsan valamit" nagyon ismerős... .:o) Olyan nyári hangulatú a fotón! Guszta!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsém volt,mert ragyogó napsütéses nap volt a múlt héten!

      Törlés
  4. Nagyon jól hangzik már önmagában a krém is, hát még a meggyes piskótával és a csokival kombinálva! :)

    VálaszTörlés