2013. május 18., szombat

Túrós pite

Almás,meggyes,szilvás,cseresznyés és túrós.Ezek a kedvencek.Gyorsan elkészül,viszonylag nagy adag és másnap is isteni(lenne) .


Túrós pite


Hozzávalók:
-50 dkg liszt
-25 dkg vaj vagy margarin
-20 dkg cukor
-2 tojássárgája
-1 csipet só
-1 csg.sütőpor
-1 -2 ek. tejföl ha szükséges

Töltelék:
-1 kg túró
-10 dkg porcukor(ízlés dolga)
-1 citrom reszelt héja
-2 tojássárgája
-2 ek. tejföl
-1 csg.vanília puding
-4 tojás felvert habja
-mazsola (most nem volt benne)

A töltelék hozzávalóit a hab kivételével krémesre turmixolom.
A lisztet a vajjal elmorzsolom,hozzáadom a többi alapanyagot ,ha szükséges tejfölt .A tészta egyik felét kinyújtom és egy 30x33 cm-es tepsibe teszem.Villával megszurkálom .
Kinyújtom a másik tésztát.
A töltelékhez keverem óvatosan a tojások habját.
Rákenem a tepsiben lévő tésztára,majd a második lappal befedem a tölteléket.
A tetejét villával megszurkálom.
170 C-ra előmelegített sütőbe 30-40 percig sütöm.
Tálaláskor porcukorral hintem .




5 megjegyzés:

  1. Csodaszép és guszta kockák. Nagyon szeretjük mi is. :o)

    VálaszTörlés
  2. Júj, de finom, annyira szépen szeletelted!! Nálam is volt hasonló süti, igaz már 1 hete készítettem, csak most került fel a blogra. Imádom a túrós sütiket, elég sok túrós pitém van már, de egyszer ezt is ki kell próbálnom, olyan jó szaftosnak néz ki a töltelék...

    VálaszTörlés
  3. Rákóczi túróst készültem, de rátaláltam a blogodra, és úgy döntöttem elkészítem a Te túrós sütidet. Annyira szépek a kockáid, és olyan dús a töltelék, amit nagyon imádok!:))

    VálaszTörlés
  4. Szia,bocsi a buta kérdésért, a pudingport csak simán belekavarod a töltelékbe?

    VálaszTörlés